MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Co za jazda Falubazu! Przegrywali 12 punktami, a i tak wygrali we Wrocławiu!

Co za jazda Falubazu! Przegrywali 12 punktami, a i tak wygrali we Wrocławiu!

Szalony drift na Torze Kielce. Nie uwierzysz jak trenują najlepsi kierowcy WIADOMOŚCI

Szalony drift na Torze Kielce. Nie uwierzysz jak trenują najlepsi kierowcy WIADOMOŚCI

Polecamy

Nie żadna Viagra. Zapomnij o problemach ze wzwodem. Postaw na tę dietę

Nie żadna Viagra. Zapomnij o problemach ze wzwodem. Postaw na tę dietę

Słynne miasteczko wypowiada wojnę turystom! Chcą opłat za zwiedzanie cudu natury

Słynne miasteczko wypowiada wojnę turystom! Chcą opłat za zwiedzanie cudu natury

Przychody firm zgodne z przewidywaniami lub większe. Raport Intrum

Przychody firm zgodne z przewidywaniami lub większe. Raport Intrum